2013. október 9., szerda

2013. október 9. Szerda

Az érzés amikor a busz hátulja üres, de az elején egymás lábát tapossuk. #felbecsülhetetlen

Naplóbejegyzés: 

Uncsi hideg és idegesítő nap.

Törin szerencse  hogy olyan sokan akartak felelni, és köztük én nem szerepeltem. Beiktattam az új leckefüzetemet, és még jobban megmutatkozott, hogy a padtársam egy hangos suttogó. 

Angolon volt a tűzpróba. Nem lepődtünk meg, ugyanis Törin tanárbácsi bejelentette. Ezen kívül az óra jól telt. Uncsin, de jól. 

Fizikán tök érdekes kísérleteket csináltunk. Nyomi de érdekes kísérleteket. Már megint, és valószínűleg ezután mindig, olyan hatos csapatok voltak, amikben egyedüli lány voltam. Szuper. 

A sulirádióban a 'furi zenék napja' volt. Igen, egy srác beállt az ajtóba és elkezdte szidni a zenéinket és hasonlóak. Ezen úton üzenem neki, hogy kapja be. 

Utolsó órán, ofő órán az új fiú volt a téma. Természetesen végigjelentkeztem az órát és természetesen elfelejtettek engem választani. Ezen úton üzenek hasonlókat, de kevésbé durvákat a kedves tanár úrnak mint annak a fiúnak aki a zenéinket kritizálta. 

Ebéd után össze akartunk gyűlni a termünkben kirakni egy 1000 darabos kirakót csokiért cserébe. A termünkben azonban tanárbá töri felkészítőt tartott a nyolcadikosoknak. A terem előtt várakoztunk, ameddig tanár úr előkaparta a nevelőiből a kirakót. A teremajtó nyitva volt, mi meg előtte ácsorogtunk. A nyolcadikosok meg bent üldögéltek. Én halkan mondtam Szandinak: 
- Miért vannak ennyien a töri felkészítőn? Nálunk csak az megy akinek nem megy a töri, talán ilyen sok a rossz tanuló. 
Mire a csaj, aki amúgy is irritál kijött és kijelentette:
- Tudod Bettina az iskola legjobb tanulója, szóval nem kellene ezt mondanod.
Aztán a másik lány gúnyosan mondta:
- Jajj, ide csak a rossz tanulók járnak, mi? 
Olyan kényes és irritáló hangon. Üzenem nekik ugyan azt mint annak a gyereknek aki beszólt a zenék miatt, meg tanárbácsinak aki levegőnek nézett. De nekik sokkal több gyűlölettel. Hajrá csajok, csak az az egy dolog boldogít, hogy év végén elhúzzátok a csíkot a francba és nem mentek többé az idegeimre. 

Amúgy sokáig raktuk a kirakókat. Kerek 5 darabot tudtam összeilleszteni. Másfél óra alatt. Amúgy az nem olyan rossz. Csináltunk képeket és sokat nevettünk. Főleg azon, hogy Ő Pikasszó helyett Pikaccsót mondott. Istenem, annyit röhögtünk. És rájöttem, hogy L-nek minimális türelme sincsen. 

Amúgy tesin L megint befonta a hajamat olyan oldalasan, és imádtam. Mire az új dagi csaj elkezdte leutánozni  De L beszólt neki, mire valamilyen úton módon kiszedte a fonatot a hajából. Kis stílus lopó. 

* Mért hiszik azt a nyolcadikosok, hogy felettünk állnak? Nagy részük maximum 1 évvel, vagy még annyival sem idősebbek mint mi. Nem kellene ennyire nagy képűnek lennie mindnek. Felőlem kötekedjenek, de lehet, hogy van köztük olyan akinél még idősebb is vagyok. Kapja be az összes. Amúgy szerencse, hogy jövőre nem lesznek ott... 

Dóra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése