2013. október 10., csütörtök

2013 október 10. Csütörtök

Naplóbejegyzés:  

Bioszon szerencsére csak ismételtünk hála érte Istennek, amúgy sík hülye vagyok belőle. 

Tesin. Á, utálom azt a süket fejét annak a buzi tanárnak. Helyből rajt, vagy futós szarság. elindulás futás. Tökmindegy. Kibaszott állórajt.  Szóval csak annyit mondott, hogy rosszul csinálom, de ő nagyságos ura nem lett volna hajlandó közölni velem, hogy mit csinálok rosszul. Be sem mutatta rendesen, csak tudjam magamtól. Hát kapja be. Aztán azt mondta: Látom, hogy gubanc van bennem. Óra végén bekiabáltam neki: Viszlát jövőórán, addig pedig kifésülöm a gubancom. Idióta. 

Nagyszünetbe Wake Me Up-ot adtunk, meg Drive By-t. Majdnem bemondtam a kedves iskolán: Wake Me Up nektek. Fulladjatok bele. Csak mert ezt gondoltuk. 

Hittan jó volt. ♥ Először használok szívecskét, és UTOLJÁRA! 

Rajz... A középső ujjam a világé. 
Tanárnő azt mondta, hogy rajzpájázatra lehet rajzolni. Kitalált állatot  Én meg gondoltam miért ne. Erre L_ Te rajzolsz. Hát amúgy Bazdmeg, kösz  hogy burkoltan azt mondta: Te? Nem is tudsz rajzolni. 
Aztán meg OFŐ végig az ajtóban állt. Leordított amiért megszólaltam. Aztán elkapott amiért össze volt firkálva a kezem. A tanárnő megszólt, hogy nem lett jó a rajzom, ami amúgy nem volt rossz, azt mondta nem felelt meg a feladatnak, mire elmondtam, hogy hát akkor csak azért csináltam mert élveztem, mire ő azt mondta, hogy csak pazaroltam a lapot. A buzi tanár az. Hát kiradíroztam a rajzomat és visszaadtam a gethes lapját. De komolyan  Kapja be kedves padtársam, kedves rajztanárom és kedves ofőm is. Én meg nem tudok rajzolni. Sajnálom, most megölöm magamat. 

A matek jó volt. 

Irodalom szokásosan uncsi. *ásít* 

Matekszakkör nagyon jó volt. ilyen optikai csalódásos és furi játékokat játszottunk. És a többiek meg nem akartak jönni, pedig jó volt. 

KB. ennyi. 

* Nem születhet mindenki Pikaccsó"-nak. Akarom mondani Pikasszó-nak. ikszdé és kapja be mindenki. ikszdé 


Dóra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése