2013. október 11., péntek

2013. október 11. Péntek

Naplóbejegyzés:

Reggel kicsit később értem be, mert anyáék mentek a fogszabályzásra. Eső órában írtunk töriből, szóval az osztály nagy rész a könyv felett ült és tanult, vagy legalábbis úgy csinált mintha tanulna. P amikor beért ezt mondta: Mit mondd anyukád Zs-bának K-ról? 
Leblokkoltam. Anya ment befizetni az ebédemet, szóval összefuthatott Zs-bával és felvázolhatta neki a dolgot, a rasszizmus elméletemről. Amúgy rosszul fogalmazott neki, Zsbá félreértette, mi meg L-el megpróbáltunk helyesbíteni, de a mi fejünkre magasról tett Zsbá. 
Kiderült, hogy anya minden elmondott neki, csak rosszul. 

Matek jó volt. Elment. Na jó, elég ügyes voltam  de idegesített, hogy L csak kunyizta a számoló gépemet. 

Kémián elkobozták a telómat, de adtak két ötöst és egy szaktanári dicséretet, nincs kedvem leírni miért. 

Fizikán ismételgettünk. 

Nyelvtanhoz egy nagy ásítás. Tanárnő bejelentette, hogy az iskolából valakinek mondani kellene egy verset az iskola hetén, és ő rám gondolt. ez tök jó, bónusz dicséret irodalomból. Jippy. 

Angolon elég gáz volt. kiosztották a falemérőket.  Z 1-est kapott, K kettest, P meg 4-est és azért sírt. Nekem amúgy az egyetlen ötös lett. 

Hittanon nagyon szupi volt, nem is tudtam  hogy O néni könyvet ír. Nagyon jó volt vele és S-el beszélgetni. 

Az órán a papa azt mondta a témához kötve: Ha a gyerek azt látja az apjától, hogy iszik, és a családját magára hagyja a gyerek is olyan lesz. 
Szerintem ez nem igaz. A gyerek érzi, hogy milyen rossz neki és a jövőben a családjának ő majd nem akar olyan rosszat. 

Este vásároltunk. Kaptam pár új cuccot. Vagyis 3 felsőt, egy farmert, egy téli kabátot és egy kalapot. Amúgy a kalap rajta volt a ruha bakancslistámon. Erről majd később. 

* A héten olyan sok emberhez intéztem a középső ujjamat  hogy egyszerűbb ezt leírnom: 
K A P J A    B E     M I N D E N K I ! ! !

Dóra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése